Bardalades

Bloc 100% subvencionat.

dimarts, 7 d’abril de 2015

Gentussa

El món en va ple i a fe de Déu  que no ens en deslliurarem mai. Els tenim allà, a cada cantonada, a cada coi de finestra, a cada dia que obrim els ulls i ens hi entren com sabó. Ja els agrada, en són conscients. Saben que ens enerven, que amb un simple comentari rabiem que dóna gust i que fet i fet i els és millor així. Jo he arribat al punt de no saber si el que m'emprenya és tota la buidor de les seves paraules o el que intenten dir amb la mà de tonteries que deixen anar constantment.

"En Cataluña se estigmatiza a los que hablan en castellano, se nos persigue", "la mayoría de catalanes no quiere la independencia", "és tot una cortina de fum per tapar les retallades", "quieren hacer una limpieza étnica, como los nazis" i el seguit de subnormalitats que acompanyen aquest discurs ja fa uns quants anys que l'independentisme d'ordre ho tenim superat, però la seva intensificació, la seva expansió a la boca de gentota pobra d'esperit i les veus dels mitjans espanyols em posa d'una mala llet que no recordava.

Des de l'any passat que intento que tot el que ve a ser el procés em suï tot el que ve a ser el folre dels collons, doncs ho veia mitjanament superat i encarrilat. A part de la inutilitat marcada demostrada per CDC i en major mesura per ERC per fer d'aquesta aspiració nacional un fet, i deixant al gibrellet d'odi l'star system del panorama comunicatiu català (ambdós factors culpables d'una nova pústula al cul del català: el processionista), em rebenta la facilitat amb què sembla que estem fent el mico tots plegats.

Em rebenta que la gentussa de Ciutadans es passegi per Espanya com si fossin refugiats de Síria. Em rebenta que la gentussa del PP visqui a una puta realitat paralela on ells no governen a Espanya. Em rebenta que la gentussa del PSOE a Catalunya siguin una puta realitat paralela. Em rebenta que la indefinició i ambigüitat d'ICV i marques planques sigui tan fàcil de dur a sobre, tan per la qüestió nacional com per qualsevol altra història, i que hi tinguin gentussa que els hi sigui tan agradablement senzill dir subnormalitats a tort i a dret.

Em rebenta que qualsevol gilipolles amb prou neurones per articular dos mots seguits pugui opinar sobre Catalunya, inventar-se xorrades i sortir per la tele. Em rebenta que el periodisme espanyol sigui tan refotudament mongòlic! Em rebenta que fins i tot a Catalunya hi hagi penya prou ignorant com per no reconèixer la seva pròpia situació. Em rebenta el discurs d'odi que s'alça des de qualsevol punt d'aquesta puta Espanya cap a tot allò que sigui d'aquesta banda del Segre. Em rebenta que aquest discurs sigui present a les files de partits catalans. Auto-odi, escarni després de la victòria, reassimilació i apollardamenta pàtria.

Prou de gentussa, ja, cony! Sembla mentida que els sigui tan fàcil fer el merdes!

1 comentari:

Josep ha dit...

Tenen el seu públic, com certs programes de televisió.