Bardalades

Bloc 100% subvencionat.

dilluns, 6 de gener de 2014

Any nou, polles noves.

Una de les coses que més m'agraden del meu blog és que el fons de l'escriptori és un mapa de la màxima expansió del Tercer Reich alemany, almenys de l'estat en el seu concepte més hardcore. I ara que som al nou any, recordo que vaig començar a escriure aquesta entrada l'octubre del 2013, segurament després d'haver fet una d'aquestes


i per tant aniria totalment etilitzat. Però molt. I que no recordo per què vaig obrir aquesta cosa.

Amb tot això no vull dir que vagi tot el dia mamat (que buenu), ni que defensi l'escrivisme sota els efectes de l'espirituositat. Que és més divertit? Sí. Però no. El gaudi s'expressa amb més sinceritat quan no vas torrat com un cosac de ratafia ben fart. Que el meu fons de pantalla sigui una representació de l'administració més punk que ha dessemat Europa en tot el segle XX, tampoc no vol dir que estigui a favor de viatges en tren cap a Auschwitz, ni d'obligar a ciutadans alemanys a esclavitzar tot el que es mogués fins el Mar Negre. Ja tinc prau que em diguin carlí tot el dia com perquè a sobre es pensin que sóc nazi convençut.

m'hi van obligar

Tampoc sóc tan homosexual com sembla. Veieu? Si al final sóc de profit i tot!

Aquest 2014 ens seguirà portant ruïna, misèria i ràbia obrera ineficient, com sempre, i també em portarà un altre taco que afrontaré sense feina, sense estudis i sense futur. Com sempre. Per tot això, cal que canviïn unes quantes coses: de moment, ja m'he canviat l'avatar de facebook per un de molt més immadur i d'acord amb el meu coeficient intel·lectual sobradament baix. Aquesta entrada, puta merda, em serveix per dir-vos que és provable que no tornin a parèixer joies com aquesta per aquí. Segurament, això, això, això i això tampoc. Però faré de bon carlí i m'ho petaré a la primera de canvi. Un nou Bardaler ha arribat i és exactament igual a l'anterior! EMPRENEDOR!

2 comentaris:

Josep ha dit...

Primer de tot, et felicite per les autocites.
En segon lloc, vostè és una mica gai. Com tothom sap, les SS tenien el rotllo gayleather molt marcat.

Els mascles de debò admiren a Pol Pot.

Bardaler ha dit...

Som gai perquè me faig petons als morros amb altres al·lots.

Però admiro Pol Petit de Can Pot.