Bardalades

Bloc 100% subvencionat.

dimarts, 19 de juliol de 2011

Anàlisi precipitat sobre el que vindria a ser el mes de maig i els fets del dia 27

Aquest article era pel juny. Som a juliol. Alguna cosa falla. Menjeu-me el r**o

Sí, som al juny. I què.

Aquests dies molta gent ha sortit a celebrar la seva estupidesa en col·lectivitat i harmonia amb la merda de l'entorn. Sí, em refereixo al Sónar.

Però avui voldria parlar-vos sobre tocades d'ous sumes.

El poble sempre ha sigut partícep de la màxima "Pa i circ", podent-se entendre pa i circ de qualsevol manera i en només un sentit: la distracció del vulgar i pròsper ens proletari de classe mitja. El fet de pertànyer a la privilegiada classe barcelonina de la zona alta de veritat em permet la llicència de planyar a fons sobre qualsevol lliure adaptació de la realitat. Traduït vol dir que hom pot trobar curiós o entretingut trobar-se de bon matí pels carrers de la Ciutat Comtal, Cap i Casal dels Comtats de la Pàtria Catalana, i veure com les hordes de la xaveta enlaire (quillisme, amics meus, vull dir quillisme) busquen una foto impossible en la socialdemoràcia.


Ja fa dies us vaig delectar amb un pichòt article sobre el que vaig veure a PLASSA CATALUÑNYA i sobre el què s'hi deia, si bé no s'hi deia res interessant, però es creva una atmosfera propícia a cantar consignes del maig del 68. Ara però us voldria deixar una petita mostra de la reacció que hagués desitjat per part de la societat catalana als carrers de la nostra estimada ciutat de Barcelona:


Passi-ho bé.