Bardalades

Bloc 100% subvencionat.

dijous, 26 de novembre de 2009

Sèm tornats!

Tornat després d'una llarga sequera... Calia posar ordre a la meva habitació, doncs ja no trobava ni els calçotets. Podríem dir que s'ha complert la màxima universal "Tot tendeix al màxim desordre". I no dic màxim en va, doncs es podria haver arribat a la situació que la roba de l'armari descansés a la taula d'estudi, que els meus apunts dormissin plàcids al meu llit i jo pengés a l'armari amb tot d'estris i éssers del tot curiosos i desconeguts. Ah, i el terra de la meva cambra d'intimitat semblava els voltants de Sarajevo durant la guerra serbo-bòsnia.

Tinc força ganes de recuperar el temps i línies perdudes, així que no m'estaré per res. Vaig passar pel barber i em va treure els pocs pèls que em quedaven a la llengua, així que "al loro!". No penso parar d'escriure fins que em tallin les mans. Llavors ja pensaré en deixar-ho, només per no tornar boig al meu possible (que no probable) escrivà.

Vinc carregat d'idees, de temes i de ganes, ganes de tenir el meu pensament més enllà d'una petita taula d'estudi amb fulls i fulls plens de grafit, tinta i recolliment.

Salut i peles!