Bardalades

Bloc 100% subvencionat.

dilluns, 27 d’abril de 2009

Hoquei patins


He descobert que m'agrada molt l'hoquei. No només perquè el practiqui, sinó perquè m'agrada i en partits intensos hi poso l'emoció del joc. M'ha donat coses molt bones, tot i que a un preu a vegades injust.

Ahir va tenir lloc al costat de casa meva la final del campionat de catalunya de júnior, en la que contra els pronòstics inicials del campionat, el Barça es va proclamar campió davant d'un Voltregà buit i amb poca empenta. Cal imaginar un pavelló santcugatenc ple a vessar, una afició (mames) barcelonista a l'estil hooligan, un cort voltregana al més pur estil pagès emprenyat increpant a tot cristo, i un públic assistent indiferent però concentrats en el partit. El 2 a 0 era previsible. Potser durant l'inici de la segona meitat tot feia pensar en una pròrroga de l'1-1, però aquests culés no són de perdonar davant del porter.

El meu plany per als de Voltregà.

1 comentari:

Manuel ha dit...

Hola Naxo: Salutacions. Intento escriure en català. Cuesta sobretot amb l'humor del meu company que intenta traduir ...
No em queda clar quin equip t'agrada. L'hoquei sobre herba ha donat moltes satisfaccions a Espanya (fins i tot els últim Jocs Olímpics).
Poques vegades he assistit (per no dir que cap) a un joc d'aquests.
Això de les mares ja saps ...." meu nen "és el millor"
Una abraçada